Co budete potřebovat:
Imbus č.4, segrovky, gola sadu (stranový klíč) č.20 a 22, křížový šroubovák, technický benzín, štetku na lahve. Kupu hadrů. Trpělivost. Tento návod, nebo jiný návod :)
Vidlici rozděláme následovně:
Sundáme vnější nohy.
Sundáme gumové dorazy.
Očistíme hadrem vše od vazelíny.
Vyndáme tlumící patronu pomocí goly č.22 a očistíme hadrem.
Vyndáme pružinu a trny pomocí goly č.20. Zase vše očistíme od vazelíny. I pružinu.
Sundáme segrovku a distanční podložku. Nemusím dodávat, že vše očistíme hadrem.
Vyčistíme vnitřní nohy uvnitř hadrem. Vnější nohy uvnitř pomocí hadru, technického benzínu a štetky zbavíme vazelíny. Pokud máme vše očištěno, oddechneme si neboť máme většinu špinavé práce za sebou.
Přístě se podíváme na to jak to zase dát vše dohromady.
3 komentáře:
He,no tak to si se vytah-kruta fotodokumentace,to by od tebe snad meli koupit a zaradit do oficialnich materialu-thumbs up!
cuus chci se zeptat kolik tam lijes toho oleje a jaky olej by to mel byt dik za odpoved
Taky by mě zajímalo jak je to s tím olejem. Kolik ho tam nalejt a přinejlepším jakej - castrol neboj jakej?!
Okomentovat