středa 9. května 2007

RST na oleji, část první. Demontáž.


Co budete potřebovat:


Imbus č.4, segrovky, gola sadu (stranový klíč) č.20 a 22, křížový šroubovák, technický benzín, štetku na lahve. Kupu hadrů. Trpělivost. Tento návod, nebo jiný návod :)



Vidlici rozděláme následovně:


Povolíme šroubovákem šroubek jistící kolečko štelování útlumu. Vyndáme kuličku a pružinku.
Povolíme šrouby na spodku nohou.
Sundáme vnější nohy.

Sundáme gumové dorazy.

Očistíme hadrem vše od vazelíny.
Vyndáme tlumící patronu pomocí goly č.22 a očistíme hadrem.
Vyndáme pružinu a trny pomocí goly č.20. Zase vše očistíme od vazelíny. I pružinu.
Sundáme segrovku a distanční podložku. Nemusím dodávat, že vše očistíme hadrem.
Vyčistíme vnitřní nohy uvnitř hadrem. Vnější nohy uvnitř pomocí hadru, technického benzínu a štetky zbavíme vazelíny. Pokud máme vše očištěno, oddechneme si neboť máme většinu špinavé práce za sebou.

Přístě se podíváme na to jak to zase dát vše dohromady.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

He,no tak to si se vytah-kruta fotodokumentace,to by od tebe snad meli koupit a zaradit do oficialnich materialu-thumbs up!

Anonymní řekl(a)...

cuus chci se zeptat kolik tam lijes toho oleje a jaky olej by to mel byt dik za odpoved

Olej řekl(a)...

Taky by mě zajímalo jak je to s tím olejem. Kolik ho tam nalejt a přinejlepším jakej - castrol neboj jakej?!