pondělí 14. září 2009

Poslední dny v Thajsku

Už jsme doma týden, ale abych to naše cestování nějak uzavřel, napíšu vám co jsme dělali poslední dny v Thajsku. Marťa si moc přála šnorchlovat a tak se vydáváme na Ko Pangan. Ostrov proslavený Full Moon party, kterou my naštěstí míjíme, ale i přesto jsme si hluku užili až dost protože se ubytováváme v Hat Rin, bungalovu s překrásným výhledem na pláž, ale jak později zjišťujeme tak také s vynikající akustikou. A tak slyšíme hudbu s mega ohromných beden co mají místní kluby venku tak, jako by jsme měli bungalov přímo před dveřmi. Výsledkem je že se po dvě noci nevyspíme a třetí noc si platíme další ubytování mimo centrum dění. Ani nešnorchlujem a tak nám náladu spravuje jen výlet na potuněném skůtru po ostrově. Nacházíme na západním pobřeží nádhernou a klidnou pláž, kam se určitě vzdáme příště. Odjíždíme tedy směr Bangkok kde se potkáváme s Ráďou a procházíme hlavní chrámový komplex a jdeme se podívat i na obrovského zlatého ležícího budhu. Navštěvujeme taky proslavený sobotní market a v neděli večer se vydáváme na letiště vzhledem k tomu, že odlétáme v pondělí brzo ráno. Celé to proběhlo bez problémů, let klidný a tak už nám zbývá jen ve Vídni sednout na autobus do Brna a po menším nedorozumění v Brně, jedeme i busem do Prahy, kde na nás už čeká odvoz v podobě rodičů od Marťi. A je to po roce dorážíme zase do Liberce, plní zážitků a dojmů z cestování. Chudší, ale spokojení a to je hlavní.

Výhled z bungalovu na Hat Rin

Stánky s alkoholem podávaným v plastovém kyblíčkuP8313628

tuningP8303610

V Bangkoku...

Nic kromě pár otázek o thajsku neproběhlo.P9043828

Tak tady by jste si nechtěli smočit ani palec u nohy.

5 komentářů:

zMatka řekl(a)...

Díky za krásné vyprávění a fotky (snad mohu hovořit za všechny anonymní i neanonymní čtenáře). Ať se hladce začleníte do "normálního" života zde a moc se vám nestýská po plážích, horách, jeskyních, stlaní postelí na kšeft ani sběru kiwi.
Pro ostatní: ptakopyska mi nakonec opravdu přivezli :-)

Anonymní řekl(a)...

I inclination not agree on it. I over warm-hearted post. Especially the title-deed attracted me to study the intact story.

Amiable post and this mail helped me alot in my college assignement. Gratefulness you for your information.

Well I acquiesce in but I contemplate the post should have more info then it has.

Anonymní řekl(a)...

Opulently I acquiesce in but I dream the post should acquire more info then it has.